Search

    Select Website Language

    GDPR Compliance

    We use cookies to ensure you get the best experience on our website. By continuing to use our site, you accept our use of cookies, Privacy Policy, and Terms of Service.

    De la Fuente: “Hoy ha sido el partido que nos puso a prueba”

    7 hours ago

    Luis de la Fuente destacó que Uruguay exigió al máximo a España con una presión asfixiante. El técnico valoró la adaptación del equipo, lamentó la lesión de Yeremy Pino y celebró una victoria que le dio a La Roja el liderato del grupo.
    Click here to Read More
    Previous Article
    Agustín Canobbio: “Hay que hacer mucha autocrítica y confiar en el grupo”
    Next Article
    Baena: “Es uno de los goles que más feliz me ha hecho”

    Related World News Updates:

    Are you sure? You want to delete this comment..! Remove Cancel

    Comments (0)

      Leave a comment